Які завдання допоможе вирішити система обліку доступу?

Які завдання допоможе вирішити система обліку доступу?

Навряд чи сьогодні де-небудь існує таке підприємство, на якому б не була встановлена система обліку доступу. Що це таке - знають всі без винятку. Це те, що не дозволяє стороннім особам потрапляти на територію підприємства, допомагає зберігати матеріальні цінності і цінну інформацію. Крім того, система обліку доступу сприяє підвищенню рівня дисципліни співробітників, які не ризикнуть постійно спізнюватися на роботу і йти у своїх справах протягом робочого дня.

Якщо точніше, система обліку доступу - це сукупність технічних засобів і заходів, які допомагаютьвирішувати завдання по контролю, управління відвідинами приміщень і переміщенням персоналу.

За допомогою таких систем керівники підприємств дозволяють собі зберігати спокій. Тепер не потрібно утримувати цілий штат співробітників, які будуть контролювати ситуацію на об'єкті, вести облік робочого часу. До того ж не потрібно робити знижку на людський фактор, який завжди має місце бути. Матеріальні цінності, завжди будуть під надійним захистом, а найголовніше, персонал буде перебувати в цілковитій безпеці.

Щоб система обліку доступу працювала без збоїв, виправдовуючи тим самм найсміливіші очікування замовників, її необхідно правильно проектувати і монтувати. А це, погодьтеся, завдання не з легких. Якщо ви збираєтеся встановити на своєму підприємстві таку техніку, то звертайтеся тільки до міцним професіоналам.

Практика показує, що неправильно спроектована система може підвести. В такому випадку можна навіть не думати про ремонт, заміну деяких комплектуючих. Справа тут набагато серйозніше. Весь проект доведеться переробляти, а це коштує чималих коштів. Таким чином, рішення задач по монтажу системи слід спочатку довіряти професіоналам, щоб згодом не зіткнутися з проблемами.

Система обліку доступу працює просто. Для її обслуговування не потрібно наймати спеціально навчений персонал: досить ввести в курс справи існуючих співробітників. Кожен співробітник компанії, який за визначенням буде мати доступ на територію і в приміщення, повинен отримати відповідний код - електронний ключ, за допомогою якого і буде здійснюватися його ідентифікація при вході на підприємство. Ключ має вигляд пластикової картки, яку в народі називають пропуском.

У персональну електронну картку зазвичай заносяться всі неободим відомості про співробітники. Це паспортні дані, фотографія, займана посада та ін. Картка і ключ пов'язані між собою. Всі ці відомості заносяться в базу даних. Таким чином, вхід на територію підприємства для співробітників здійснюється безперешкодний. Всім іншим особам при необхідності слід отримувати спеціальний дозвіл.

Система фіксує кожен факт пред'явлення карток. Таким чином, служба охорони підприємства завжди буде в курсі того, як, куди і в який час той чи інший співробітник здійснював пересування по території. Всі ці дані необхідні для ведення обліку рабочего часу. Наприклад, якщо співробітник без відома керівництва залишав робоче місце, час відсутності може бути не врахована при нарахуванні заробітної плати. Тобто, система обліку доступу допомагає економити кошти. Це і є зупиняє фактором при порушенні працівниками трудової дисципліни.

Найчастіше систему обліки обліку доступу встановлюють на центральному вході на підприємства, входах в структурні підрозділи: цехи, відділи, управління, приміщення особливої секретності, такі як архіви. Системи вирішують одночасно питання дисципліни і безпеки.

 



Каталог товарів
Цiкавi записи Останні новини